Wesoły Ptaszek Rudzik
Wesoły Ptaszek Rudzik

Testowaliście razem z Marcelem Lino Ladę. Byłam tydzień temu w Chorwacji i też ją jadłam, tylko że białą w naleśnikach.

Vor 3 Monate
ola mirowska
ola mirowska

nigdy cię nie zasubskrybuje !

Vor 3 Monate
SpeedoŁ
SpeedoŁ

elo

Vor 6 Monate
JustGamer
JustGamer

xD

Vor 7 Monate
dawid marcinkowski
dawid marcinkowski

milo jestes zdolny chlopak moze zaczniesz przygode z penspiningiem

Vor 7 Monate
Kalinovsky
Kalinovsky

Jesteś młodszy ode mnie XD

Vor 9 Monate
tomasz23u
tomasz23u

kiedy poradnik jak pofarbować włosy bibułom?

Vor 10 Monate
Karol Śpiewak
Karol Śpiewak

Nie wystawiaj buzi, bo nie masz 18 lat

Vor 11 Monate
Pełnosprawni
Pełnosprawni

llol

Vor year
Ania
Ania

Przyjedziesz do Rawy Mazowieckiej?

Vor year
Nikola Gabrysiak
Nikola Gabrysiak

no kiedy

Vor year
rudy
rudy

gratuluje 100k. subów !!!

Vor year
Karlos
Karlos

*Dokopałem się do końca internetu...*

Vor year
Barrakas YT
Barrakas YT

jasne

Vor 11 Monate
Dariusz Koziel
Dariusz Koziel

jestem kamil

Vor year
precelek ,
precelek ,

a ja precelek miło mi

Vor 3 Monate
Antek gzara animations
Antek gzara animations

elo

Vor year
Kid Rocket Vlogs
Kid Rocket Vlogs

Probowales kiedys BMX racing? Wejdz na moj kanal jak chcesz zobaczyc jak wygladaja mistrzostwa BMX w USA.

Vor year
Snajk
Snajk

Cześć Miłosz.Czy pomógł byś mi się wybić na yt?

Vor year
Crazy Tiger162
Crazy Tiger162

Cześć

Vor year
Traper
Traper

Zapraszam na mój kanał na YT Traper Polska!!! Dajcie suba i łapke w góre!!!

Vor year
Bobik Osa
Bobik Osa

Milo skąd ty jesteś bo ja zPoznańa

Vor year
Esiu
Esiu

kiedy poradnik jak pofarbować włosy bibułom?

Vor year
karollo890
karollo890

XDDD

Vor 6 Monate
Zbieram 100k z kilkoma filmami i live
Zbieram 100k z kilkoma filmami i live

xd

Vor 9 Monate
Zbieram 100k z kilkoma filmami i live
Zbieram 100k z kilkoma filmami i live

a kiedy pierwszy odcinek?

Vor 9 Monate
Tomek Ziemkiewicz
Tomek Ziemkiewicz

MILO RUB PRANKI PROSZE I JAKO KAMERO NAGRYWASZ

Vor year
hubuss
hubuss

Milo szacuneczek !

Vor year
Mafia Lututów
Mafia Lututów

ty to jestes to wszystkiego chętny

Vor year
Hubert Ziułkowski
Hubert Ziułkowski

milo kamere jak nagrywasz trzymasz w reku

Vor year
MALKO 1
MALKO 1

Ile masz lat?

Vor year
Luczek
Luczek

10 ma

Vor year
krysti 1543
krysti 1543

FRAJER

Vor year
Szo Gun
Szo Gun

XD Pieszczony dzieciak Jaki gówniok:::: YT +16 chyba cos takiego

Vor year
Bartosz Zarzycki
Bartosz Zarzycki

ciekawe kto "normalny" nazywa się na DE-film "Psychiatryk w Auschwitz"...

Vor year
Nikola Gabrysiak
Nikola Gabrysiak

milo kiedy nagrasz jakiś vlog

Vor year
Centures Studio
Centures Studio

Naprawdę???

Vor year
krysti 1543
krysti 1543

NIGDY

Vor year
Nikola Gabrysiak
Nikola Gabrysiak

milo jakie jest twoje hobby

Vor year
Maksiu Maksiu
Maksiu Maksiu

Milo zadzwonisz do mnie? Jak odpowiesz to dam ci mój numer. prosze!!!!!!!!!!!

Vor 2 years
Nikola Gabrysiak
Nikola Gabrysiak

milo nagrasz fife17

Vor 2 years
Miki.
Miki.

Dasz Mi Suba

Vor 2 years
Kuba Gągoł
Kuba Gągoł

da suuuuuuuuuuuuuuubbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaa

Vor 2 years
Adrin
Adrin

Siema milo dodasz mnie do polecanych kanałów plis twój widz

Vor 2 years
дLéкς szer szeń
дLéкς szer szeń

11 1

Vor 2 years
дLéкς szer szeń
дLéкς szer szeń

11

Vor 2 years
дLéкς szer szeń
дLéкς szer szeń

11

Vor 2 years
Pawel Wrozyna
Pawel Wrozyna

jestesi pszystojny

Vor 2 years
Nikola Gabrysiak
Nikola Gabrysiak

milo nie umiesz strzelać w subki

Vor 2 years
Konrad Wlodarski
Konrad Wlodarski

Milo kupuje subskrypcje ;p polecam Magda Gesller #Zabłądziłem_w_Internecie

Vor 2 years
Doboszeqq
Doboszeqq

Sam je kupujesz !

Vor 2 years
fajne filmy
fajne filmy

Zrobisz jakiś czelęcz xD

Vor 2 years
DragoneXD
DragoneXD

PARÓWKA

Vor 2 years
Nikola Gabrysiak
Nikola Gabrysiak

milo fajne masz włosy

Vor 2 years
LiSquid
LiSquid

Raczej koper

Vor 3 Monate
Nikola Gabrysiak
Nikola Gabrysiak

milo ma telefon huawei p8

Vor 2 years
Nikola Gabrysiak
Nikola Gabrysiak

subskrybujcie mila

Vor 2 years
ola mirowska
ola mirowska

nie

Vor 3 Monate
N.I.K.I
N.I.K.I

nie spam

Vor year
Nikola Gabrysiak
Nikola Gabrysiak

milo masz dźewczyne

Vor 2 years
precelek ,
precelek ,

a ty masz słownik ?

Vor 3 Monate
Kacpi123
Kacpi123

Milo będziesz nagrywał odcinki z Pokemon GO???

Vor 2 years
Pawlok
Pawlok

Milo, Jaki ty masz telefon?

Vor 2 years
Tomek Ziemkiewicz
Tomek Ziemkiewicz

HUWAEI P8LITE

Vor year
Lubie Bloczki
Lubie Bloczki

niezłe takie rzeczy trzeba oglądać

Vor 2 years
Maciej
Maciej

Polecam mój kanał xd

Vor 2 years
Bakuten shoot beyblade | dr-House | Checkmate