No video

Öykü ile Demir uçurtma uçuruyor - Kızım 8. Bölüm


yaren gacha türkiye
yaren gacha türkiye

Ama çok kısa:(

Vor 12 Tage
Sahib Abdullazade
Sahib Abdullazade

Bolumleri tam verseniz nolur sanki

Vor 17 Tage
Nur Can
Nur Can

Sizin o agzinizi burnunuzu yirimmm yaaa

Vor 19 Tage
Rick Sanchez
Rick Sanchez

Bu yorumu beğenen herkes tüm sınavlarından çalışarak 100 alsın aminn.

Vor 24 Tage
Rick Sanchez
Rick Sanchez

Bu diziyi sevenler ve Öyküyü sevenler beğensin bakalım kaç kişiyiz

Vor 24 Tage
Rick Sanchez
Rick Sanchez

Demir çok iyi bir baba olacak diyenler like. zaten adam yakışıklı. Candan da çok güzel Asu sen git cemil sen de git

Vor 24 Tage
Fatime Suleymanova
Fatime Suleymanova

Yaaa bu dizi çok anlamlı ve iyi😍

Vor 24 Tage
Deniz Yildiz
Deniz Yildiz

Benim babam yok bu diziye bakarak baba sevgisi nasil olur ogrenmeye calisiyorum😢😢

Vor 28 Tage
Er İk
Er İk

Benim babamda demir gibi yapmam dediği herşeyi yapıyo 😂😂

Vor 28 Tage
asya ckr
asya ckr

Ağlamayacağım şimdi olmaz

Vor 28 Tage
Laspaccatrice Terrestre
Laspaccatrice Terrestre

Aiiiii😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Vor 29 Tage
Ceren Dinçsoy
Ceren Dinçsoy

Kadiköy sahillll

Vor 29 Tage
Eylem Eylem
Eylem Eylem

Demir çok tatlı yaaa çokta çekici ama candanin abisi onu demire emanet etti çünkü demiri candanin sevdgini anladi ve onunla mutlu oldgunu gördü belkide öykü evlenin dedi babasina bnce candanla evlenecekler tabi cemal bozmassa

Vor 29 Tage
Kamal Mustafayev
Kamal Mustafayev

Demir Öyküyle karşilasdıkdan sonra sanki hayata yeni gelmiş gibi oldu bir anda bütün hayatı demişdi yaşamayı öyrendi

Vor 29 Tage
Hazal Yılmaz
Hazal Yılmaz

Çok tatlılar.❤❤❤Demir nasıl da mutlu~

Vor 29 Tage
Burcu Bayındır
Burcu Bayındır

Babam

Vor 29 Tage
Ilqar Abbasov
Ilqar Abbasov

Öpücüyü nə gözəl😍😍

Vor 29 Tage
Öznur
Öznur

Demir neden hep dediğinin tersini yapıyor :Ddsdd

Vor 29 Tage
Gunel Musayeva
Gunel Musayeva

Yeyerem men seni sirinim

Vor 29 Tage
Kanalin Adini Ne Koyacagimi Bilmiyorum
Kanalin Adini Ne Koyacagimi Bilmiyorum

Öykü de durmadan öpüyo ya Demiri 😂😂

Vor 29 Tage
Kanalin Adini Ne Koyacagimi Bilmiyorum
Kanalin Adini Ne Koyacagimi Bilmiyorum

Yaaaaaa çok tatlılaaar

Vor 29 Tage
Buse nur
Buse nur

Yazık demire ya öğrenince yıkıldı hastalığını ne güzel alışmış sevmeye başlamışlardı niye böyle olmak zorunda 😳😭

Vor 29 Tage
Gipo Shn
Gipo Shn

öykü demiri öperken demirin suratının her zaman ki tatlılığına ne demeli 😍

Vor Monat
nil keser
nil keser

Ben bu sahneyi izleyememistim. Youtube olmasa ne yapacaktık acaba ? 😀😀😀

Vor Monat
*Şirin *
*Şirin *

Bu yılın en düzgün konuşan insanı Demir Göktürk!!!! Büyükler oyun oynamaz dedi-oynadı. Büyükler uçurtma uçurmaz dedi-uçurdu. Tebrikler Demir Göktürk.

Vor Monat
reem mohammd
reem mohammd

çok Ğuzal

Vor Monat
nika mika
nika mika

Oyku bi sey istediyinde ,Demir ben cocukmuyum ya diyor.ardinda şu şarki caliyor ve birlikte yapiyolar ya.cok komik sahneler

Vor Monat
Ned Knazr
Ned Knazr

Oyku ❤ demir

Vor Monat
Ayse min
Ayse min

فتاة. جميلة

Vor Monat
Zehra kerimzade
Zehra kerimzade

😎👨‍👧

Vor Monat
Yaprak Uslu
Yaprak Uslu

Replay replay replay😍😍

Vor Monat
*Şirin *
*Şirin *

Ayyy kıyamaamm...😍😍

Vor Monat
Gula Nerimanli
Gula Nerimanli

Azar azar izlemekden bikdik ya tum bolum koyun

Vor Monat
Şerife Can
Şerife Can

AŞŞIRI YAKIŞIYOLAR YAAAAA DEMİR❤CANDAN 😍

Vor Monat
YouTube oloji
YouTube oloji

Son zamanlarda izlediğimiz en anlamlı ve özendirici aşk dizisi. baba kız aşkı...

Vor Monat
Medine Hasdal
Medine Hasdal

0:30-0:37 çok tatlı

Vor Monat
Emel Kitap
Emel Kitap

Ne guzel baba kiz ilişkisi

Vor Monat
Işıl Aydın
Işıl Aydın

Demir & Öykü & Candan ❤️

Vor Monat
legend. ecrin
legend. ecrin

Ohaa ben burayı kaçırmışım kdkxx

Vor Monat
Medine Taşdan
Medine Taşdan

Candan çok TATLI ya yerimmmm

Vor Monat
SouSou Attiaa
SouSou Attiaa

Amazing drama

Vor Monat
Duru Erberk
Duru Erberk

ÖyDem çok güzel😍 Şu candan çıksa bir de daha da güzel olacak...

Vor Monat
Nabuked Nazar
Nabuked Nazar

Bu üçlü acayip tatlı ya 😍

Vor Monat
Nabuked Nazar
Nabuked Nazar

+Hiranur Kökçan tşk 😂

Vor 29 Tage
Hiranur Kökçan
Hiranur Kökçan

Profil fotoğrafın harika😂😂

Vor 29 Tage
şeyda sirakaya
şeyda sirakaya

Öykü demiri her öptüğünde içinde bir yerde birşey kopuyor o kopan şeyde kalbine bağlanıyor... böyle böyle demir baba oluyor öğreniyor seviyor...💜💜💜💜

Vor Monat
Azeri Oyuncu
Azeri Oyuncu

Demir candan sevgili olsun deyenler like×2

Vor Monat
qülcan can
qülcan can

sonunda mı öğreniyo kızının hasta olduğunu

Vor Monat
Sara Odisho
Sara Odisho

love the show, love the cast

Vor Monat
Rümeysa Çakır
Rümeysa Çakır

Normalde sevgili birbirini öpmeye doyamaz, burda da öykü babasını öpmeye doyamadı😄😄😍😍😍❤❤❤❤

Vor Monat
Boburbek Rahimberdiyev
Boburbek Rahimberdiyev

Hiranur Kökçan bande cok istiyordum bu sevgini yaşamayi😟😢

Vor 10 Tage
Hiranur Kökçan
Hiranur Kökçan

Baba kız sevgisi çok ayrıdır zaten😊😊😊

Vor 29 Tage
Gulnare Qahramanova
Gulnare Qahramanova

Aynen

Vor Monat
F A
F A

Oğrendi mi demir oykunun hastalığını?

Vor Monat
Elif Inci
Elif Inci

Öğrendi

Vor Monat
uykulu panda
uykulu panda

Minnoslar yahu siz ne guzelsiniz 😍😍💖❤

Vor Monat
uykulu panda
uykulu panda

Kararlılık seviyem aynı demirinki gibi 😂

Vor Monat
• ahu •
• ahu •

Şu sahnede Candan olsa ne olmasa ne...En tatlı ve en ciğer deşen sahnelere şu kadını sokmaktan bir bıkmadınız vallahi. Baba&kız ilişkisinin gelişimini izlemek istiyoruz.

Vor Monat
Aleyna Beyza Uçar
Aleyna Beyza Uçar

Aynenn

Vor 29 Tage
Kaçak Marul
Kaçak Marul

+Ecem Deniz Gök ÷

Vor Monat
Ecem Deniz Gök
Ecem Deniz Gök

Haklısın candan varken de aynı yokken de, ne zararı var sana kadının acaba?

Vor Monat
Kaçak Marul
Kaçak Marul

Kadın daha da aile duygusu veriyor izleyek böyle zaten ilerde evlencekler o zman görüşürüz

Vor Monat
Anton Chigurh
Anton Chigurh

Fıstık gibi karı iste ne var?

Vor Monat
Elmas Polat
Elmas Polat

*Uçurmat varsa tam aile oldun demekdır*

Vor Monat
Yamaç Koçovalı
Yamaç Koçovalı

Demirin kizi deyilmiş izlemem bir daha bu diziyi

Vor Monat
Aleyna Beyza Uçar
Aleyna Beyza Uçar

Kızı olmasa nolur ki onlar kan bağı olmasa da kalp bağıyla bağlandılar birbirlerine demirin öyküyü bırakacağını da düşünmüyorum.

Vor 29 Tage
Bengü Elifnaz Şahan
Bengü Elifnaz Şahan

Bölüm sonunda boğazım düğümlendi

Vor Monat
Ayse min
Ayse min

أنا أبكي كثيرا

Vor Monat
E M
E M

Demir de yaşayamadığı çocukluğu Öyküyle yaşıyor

Vor Monat
Soner Milat
Soner Milat

çok iyi

Vor 16 Tage
tontiş ve zeynebin dünyası
tontiş ve zeynebin dünyası

Aynen

Vor 26 Tage
Eftelya BUYUK
Eftelya BUYUK

Çoook tatlılar yaaa

Vor Monat
Yagmur Köksal
Yagmur Köksal

Cok güzel Bölümdü

Vor Monat
TRAykutBordo BORDO
TRAykutBordo BORDO

ADAMSINIZ BEEEE ÖYKÜ DEMİR SEVİYORUZ BEEEEEEEE

Vor Monat
Hümeyra
Hümeyra

Ya fragmanı veriğnn 😂 of çok merak ediyorum nolucak 😅💗

Vor Monat
Ebrar Yilmaz
Ebrar Yilmaz

Öykü her yaklaşma da demiri öpüyor sizce de çok şeker değil mi ya ...

Vor Monat
Gök Deniz
Gök Deniz

Ben tam izlemedim de şeyi çok merak ediyorum öykünün varlığını hacı anneye uğurun annesine nasıl söylediler

Vor Monat
Gök Deniz
Gök Deniz

+Ebrar Yilmaz eyvallah adamsın 💪

Vor Monat
Ebrar Yilmaz
Ebrar Yilmaz

Uğur söyledi. annesi küçükken kaza da ölmüş dedi demir de kızını yetimhaneye vermek istemiyor dedi iste durumu açıkladı

Vor Monat
B A
B A

ben çocuk muyum hahahahahaha çocuksun tabii

Vor Monat
Ufuk Keske
Ufuk Keske

Demir yapmam dediğin herșeyi yapıyosun 😄

Vor Monat
Mila Deniz
Mila Deniz

Ee hayatta büyük konuşmamak lazım😁

Vor 29 Tage
Kanalin Adini Ne Koyacagimi Bilmiyorum
Kanalin Adini Ne Koyacagimi Bilmiyorum

+Doctor Whovian keske yaaa

Vor 29 Tage
Doctor Whovian
Doctor Whovian

Aynen keşke birisi bunlardan bir edit yapsa wıskaodoakd

Vor Monat
*Şirin *
*Şirin *

Aynen

Vor Monat
Panda Girl
Panda Girl

Çokk güzel 😚😍😍😍😍😍

Vor Monat
Eray Aydın
Eray Aydın

Eğlence buradaa

Vor Monat

Nächstes Video

Our Cats :3
Dragon Ball Super Episode 53 English Dub | Strike Back | A Leaf of Faith