No video

Demir, Öykü'ye masal okuyor - Kızım 9. Bölüm


  • Am Vor 23 Tage

    KızımKızım

    Dauer: 2:31

    Kızım 9. Bölüm Özeti:
    Öykü'nün hastalığını öğrendikten sonra, Demir için artık hiçbir şey eskisi olmayacaktır. Onun için eskisinden daha da zorlu bir yaşam savaşı başlamıştır. Para meselesini çözmek için aldığı riskleri arttıran Demir, yeniden tehlikeli bir maceranın içinde bulur kendini. Acaba, bu kez müze işindeki kadar şanslı olacak mıdır?
    Candan, Öykü'nün hastalığını öğrendikten sonra derin bir açmazda bulur kendini. Candan'ın hissettiği acı, aceleyle birtakım kararlar almasına neden olur. Candan'ın bu yönelişi, Demir ve Öykü için Candan'ın olmadığı bir yaşamın habercisi mi olacaktır?
    Gittikçe derinleşen alkol sorununun pençesinde boğuşan Asu, para kazanmak için yeni yollar dener. Suça bulaşmadan para kazanmaya çalışan Asu, hayattan yeni bir darbe daha alır. Cemal, Asu'ya bir kez daha yardım eder. Bu süreçte, Cemal ve Asu'nun ilişkisinde ne tür değişimler gerçekleşecektir?
    Kızım Resmi DE-film Kanalına Abone Olmak İçin: goo.gl/jPGvS4
    Oyuncular:
    Buğra Gülsoy
    Leyla Lydia Tuğutlu
    Beren Gökyıldız
    Serhat Teoman
    Tugay Mercan
    Sinem Ünsal
    Suna Selen

    kızım  kızım dizisi  med yapım kızım dizisi  med yapım  tv8  kızım dizisi izle  buğra gülsoy  beren gökyıldız  beren gökyıldız kızım dizisi  kızım dizisi öykü  kizim dizisi  kızım dizisi 9. bölüm izle  

Die Bff's EdaandSeli
Die Bff's EdaandSeli

Demir: Sen bana Şantaj mi yapiyorsun? Öykü: Evet. haha, çok tatlilar ya

Vor 21 Tag
Leyla Aliyeva38
Leyla Aliyeva38

Uykumda yok kurtumda yok😂😂 can be Öyküü... Şantaj yapiyo babasına😉😉😂😂😂😂

Vor 22 Tage
Kerim Yiğiter
Kerim Yiğiter

Okuduğu yer sayfa kaçta

Vor 22 Tage
Emel Kitap
Emel Kitap

Kucuk prens sevilmez mi Demir

Vor 22 Tage
Beyza Sahin
Beyza Sahin

Bereni seven bu yorumu begensin

Vor 22 Tage
Leman Novruzlu
Leman Novruzlu

Ekzüperi "Küçük prens"

Vor 22 Tage
POZİTİVİSTNUR
POZİTİVİSTNUR

Bu yorumumda bana sürekli ' *Yine mi sen ? Heryerdesin Bütün yorumlarda sen varsın* ' diyen kardeşlerime gelsin *evet biliyorum ben heryerdeyim seviyorum hepinizi özünde iyi insanlarsınız* . 😂😂💕

Vor 22 Tage
Aisha Eminova
Aisha Eminova

Zorluk olmazsa hayata tutunamayiz ve her zorlukta birlik olmak lazim zorlukdan kacinmamali birlik olursak her seyin uhdesinden gelinir zorlukta birakan insanlarada zaten insan demeyiz o kardesini hatirladi diye gidiyo Hansi sen onu kardesin gibi goreydin neden onun yanjnda olacagina firini firtini toplayip gidiyorsun cok yazik senin gibi insaara yaziklar olsun valla ya hayatta boyle insanlara aciyorum

Vor 23 Tage
ezgi döndü Şahin
ezgi döndü Şahin

Yerim sizi

Vor 23 Tage
bsra 0518
bsra 0518

Ben o küçük sarı oğlanı sevmiyorum😂😂😂

Vor 23 Tage
nil keser
nil keser

Demir de ilk okumıycam diyo sonra okuyo

Vor 23 Tage
nil keser
nil keser

Sarı kafalı çocuk. 💛💛😂😂

Vor 23 Tage
Tuğba Lale
Tuğba Lale

"Ben o sarı oğlanı sevmiyorum " hahaha çok tatlısın Demir 😊

Vor 23 Tage
Aynur Sec
Aynur Sec

Candana cok az rol veriyorlar

Vor 23 Tage
Seckin Akbulut
Seckin Akbulut

"Unutmamak için tekrarladı. Gülümden ben sorumluyum"

Vor 23 Tage
Beyza Sahin
Beyza Sahin

O sorumlu anneler ve, vavalislar

Vor 19 Tage
Özlem Alan
Özlem Alan

Ve mutlu son demir öyküye masal okuyo demir candani seviyor

Vor 23 Tage
uykulu panda
uykulu panda

Demir cok guzel davrandi öyküye bu bölüm hep iyiydi ama iyice yumuşadı artik 😍🤗

Vor 23 Tage
mad dog
mad dog

Kizim dizi 9 bolum tek parca

Vor 22 Tage
Gasimov Eltun
Gasimov Eltun

Hadi baba nolur kızn kırma okurumusun ne tatlı

Vor 23 Tage
Tuba ANdiç
Tuba ANdiç

Adam gibi babasın be !! 🤭🤭

Vor 23 Tage
Esmanur Karacallik
Esmanur Karacallik

Diyer videolari yükler misiniz

Vor 23 Tage
GAMZE ÇAKIRHAN
GAMZE ÇAKIRHAN

Demir gibi babaa

Vor 23 Tage
POZİTİVİSTNUR
POZİTİVİSTNUR

Yapma kızım ben o sarı oğlanı sevmiyorum. Hadi nolur beş sayfacık. Yok valla olmaz. Hadi baba nolur beni kırma nolur.5 sayfacık 5.Tamam okuma o zaman bende uyumam. Sen bana şantaj mı yapıyorsun ? Kafa sallar.😂😂😂 Vee Demir kitabı okur.😂

Vor 23 Tage
WhiteWolf Soundtracks
WhiteWolf Soundtracks

*Kızım müzikleri için abone olun lütfen. Hiç bir yerde bulamadığınız kızım müziklerinin devamı gelecektir.*

Vor 23 Tage
Elmas Polat
Elmas Polat

*Gülünden sen sorumlusun demir*

Vor 23 Tage
Rabia Tuna
Rabia Tuna

İlk yorum😂🤜🏻

Vor 23 Tage
Elmas Polat
Elmas Polat

*Sizin masalınızın sonu iyi bitsin bee*

Vor 23 Tage
Elmas Polat
Elmas Polat

+Beyza Sahin 💖

Vor 22 Tage
Beyza Sahin
Beyza Sahin

Aynen

Vor 22 Tage
Hazal Aktaş
Hazal Aktaş

Ayn

Vor 23 Tage
Hazal Aktaş
Hazal Aktaş

Çok güzel yaaa

Vor 23 Tage

Nächstes Video

Orecchini | Galavant | TV Zeitschriften (0)