MATKA VS CÓRKA - ZAMIANA RÓL! 😱😱


DDOB
DDOB

Wyobrażacie sobie zamianę ze swoją mamą 😜? Wszystkie filmy DDOB i najciekawsze filmy widzów znajdziecie tutaj - http://ddob.com/video 😘

Vor 8 Monate
Sushi msp
Sushi msp

Ja tak chce *^*

Vor Monat
amelka budzich
amelka budzich

Nie

Vor Monat
Leni SSO
Leni SSO

Mam pytanie. To gra jedna czy dwie osoby?

Vor 2 Monate
Wiki Sikobirecka
Wiki Sikobirecka

Nienie

Vor 3 Monate
Jika Pyra
Jika Pyra

DDOB jesteście super😘😘

Vor 3 Monate
Oliwia Zera
Oliwia Zera

Nudny ten odcinek może zamiana ciał? Taki odc

Vor 19 Tage
Lucek Mm
Lucek Mm

Ostatnia! Ufff dobrze że ja się nigdy rolami nie zamieniłam.

Vor 25 Tage
Maja Drzewiecka
Maja Drzewiecka

Nagrajcie 2 część

Vor 29 Tage
Daria Life
Daria Life

Ten film jest bardzo mądry. Przez niego doceniłam moją mamę.

Vor Monat
Martyna Kozik
Martyna Kozik

Mama jezd. Dziwna ale curka. Jest. Fajna😁

Vor Monat
Olivia Welt
Olivia Welt

Ja też chce się z make up'em budzić😐

Vor Monat
Emka Bo
Emka Bo

Wow One naprawde się zamieniły!!!

Vor Monat
Natalia B
Natalia B

Kto chce być mamą daje like pod komem moim a kto córką kom pod moim komem

Vor Monat
Zuzix slaim
Zuzix slaim

Tak jak ja

Vor Monat
Zuzix slaim
Zuzix slaim

📲 K T O Ś J E P Ł A T K I P R Z Y O G L Ą D A N I U 💝

Vor Monat
Wojciech Bachula
Wojciech Bachula

Super macie te filmy.👍👍👍👍👍

Vor Monat
Liliana LoveYou
Liliana LoveYou

kocham ciebie oglądać ♥ zawsze mi poprawiasz humor ;)

Vor Monat
_NikiProMinecraft_
_NikiProMinecraft_

Fajne! Polecam!

Vor 2 Monate
Zuzia Bania
Zuzia Bania

DLA Marty wszyskie role sie udaja

Vor 2 Monate
Edmond Fidut
Edmond Fidut

Kohana milo mi cen a

Vor 2 Monate
Weronka Biedronka
Weronka Biedronka

Hdfuhf jfjhrhhfgh d sgdgfs hhhbdbb hrhfhdhfćg GG GNU bdhl lolofjff. Hfhgbbrbhdhjildkr. B. Jdbdbdbhfhfbfbn😴😴😴😴😴😴😴😴😴

Vor 2 Monate
Laura Nowak
Laura Nowak

Czy matka i córka to ta sama aktorka?

Vor 3 Monate
Ilona Jagodzińska
Ilona Jagodzińska

mega filmiki oglądam was od niedawna i jest super😀😁😊😄

Vor 3 Monate
MaRiNa YT
MaRiNa YT

U mnie to jest tak bez zamiany ról xd

Vor 3 Monate
Daxia :*
Daxia :*

U mnie jest tak samo tylko że ja zachowuję się jak mama a moja mama jak córka

Vor 3 Monate
nikolusia_06
nikolusia_06

O 7:40 to ja juz mam 1 lekcje

Vor 3 Monate
Wiktor Woj
Wiktor Woj

😱😱😱😱😱😱😱

Vor 4 Monate
Eliza Wyrzykowska
Eliza Wyrzykowska

Kto ogląda i czyta

Vor 4 Monate
Mariusz Jakubek
Mariusz Jakubek

giolop

Vor 4 Monate
Katarzyna Musiał
Katarzyna Musiał

zróbcie 2 część plis!!!

Vor 4 Monate
Wiktoria Jeznach
Wiktoria Jeznach

głupie

Vor 4 Monate
· PrincessOfSilence ·
· PrincessOfSilence ·

Ja i tak zawsze tak mam w domu

Vor 4 Monate
Ewelina Osiecka
Ewelina Osiecka

Niech będzie tak cały czas że marta vs córka

Vor 4 Monate
Zosia Michalak
Zosia Michalak

Pani Dudkiewicz to moja nauczycielka

Vor 4 Monate
Julia Eg
Julia Eg

Mam takie same buty jak ta w okularach

Vor 5 Monate
Andrzej Sekuła
Andrzej Sekuła

Ekstra ta mama vs córka zmiana ról oglondam to kurz 20 raz

Vor 5 Monate
Karolina Śliwa
Karolina Śliwa

Ej mam pytanko proszę o odpowiedź tu są 2 osoby czy jedną tylko przebrana?

Vor 5 Monate
Agnieszka Wojtyczka
Agnieszka Wojtyczka

Super filmik

Vor 5 Monate
Paulina Bojarska
Paulina Bojarska

Fajny film

Vor 5 Monate
Amy_Placek
Amy_Placek

-Mamo, masz szlaban! 6:25 XD

Vor 5 Monate
Amy_Placek
Amy_Placek

XD

Vor 5 Monate
Maria Kościk
Maria Kościk

Ta mama i córka to inne osoby czy ta sama gra?

Vor 5 Monate
wiki gawrysiuk
wiki gawrysiuk

3:12-3:15 to mama tak do mnie mowi😄😂😂

Vor 5 Monate
Ola Pasternak
Ola Pasternak

wow

Vor 5 Monate
Toruń Toruń
Toruń Toruń

Taki film już chyba był tylko zamiast mamy była córka

Vor 5 Monate
Jula R
Jula R

To jest zamiana stroju bo jako córka to jest wciąż jakby mama mówiła do córki

Vor 5 Monate
Zunesia
Zunesia

Może mama vs córka nowy styl

Vor 5 Monate
wiki wiki
wiki wiki

💖

Vor 6 Monate
Elzbieta Sendor
Elzbieta Sendor

kocham Was 😉

Vor 6 Monate
Mister Dog
Mister Dog

To gra 1 osoba czy 2?

Vor 7 Monate
nati
nati

Kocham #love💘

Vor 7 Monate
Kaktusek XD
Kaktusek XD

Jezu kocham tą serię kto chce tą serie daje like pod tym kom❤️‼️Najlepsze jesteście ‼️💙

Vor 7 Monate
Ewka.marchewka
Ewka.marchewka

Super 😋😋😋

Vor 7 Monate
Klaryska
Klaryska

O 7:40 wstawać?! Ja mam wtedy już lekcje

Vor 7 Monate
Nachi Xx
Nachi Xx

Heh ja zawsze myślałam jak nagrywacie to jest ta sama osoba xd

Vor 7 Monate
wiki gawrysiuk
wiki gawrysiuk

Nachi Xx a ja ogldam ją od 2 lata

Vor 7 Monate
Nachi Xx
Nachi Xx

wiki gawrysiuk oglądam ją miesiac

Vor 7 Monate
wiki gawrysiuk
wiki gawrysiuk

Nachi Xx widze, ze jestes pierwszy raz lol

Vor 7 Monate
Nachi Xx
Nachi Xx

wiki gawrysiuk nie wgl xd

Vor 7 Monate
wiki gawrysiuk
wiki gawrysiuk

Nachi Xx nie rozpoznajesz po twarzy? XDDD

Vor 7 Monate
Chuki TV
Chuki TV

mam pytanie. Czy mama i córka to marta czy ktoś inny XD

Vor 7 Monate
wiki gawrysiuk
wiki gawrysiuk

Kendra Seagarden to jest ta sama osoba

Vor 7 Monate
Maja Winiarska
Maja Winiarska

Świerneeeeee

Vor 7 Monate
Darka Krasowska
Darka Krasowska

haha, nie ma to jak zamiana ról 😂😂

Vor 7 Monate
Nadia Zacharow
Nadia Zacharow

Jesteście podobne 😄

Vor 7 Monate
wiki gawrysiuk
wiki gawrysiuk

Nadia Zacharow boshe, to jest ta sama osoba

Vor 7 Monate
Dzika Wilczyca
Dzika Wilczyca

Tym razem matka wygrała

Vor 7 Monate
Dzika Wilczyca
Dzika Wilczyca

Dałam 54 like

Vor 7 Monate
Dzika Wilczyca
Dzika Wilczyca

Ach też zrobiłam tak z mamą bomba razem hehe kto czyta da like pod komentarzem

Vor 7 Monate
Aleksandra Miluska
Aleksandra Miluska

Ale płaska

Vor 7 Monate
Zuzanna 06
Zuzanna 06

xd mamo masz szlaban czasem mam taką ochotę powiedzieć

Vor 7 Monate
XD polska
XD polska

czy to jedna osoba czy dwie???

Vor 7 Monate
natka świderek
natka świderek

Powiedziała ze 7 40 a umie taka ggodzina

Vor 7 Monate
Ola R
Ola R

Ooo...jak ja uwielbiam matka vs córka😇😘😚😋

Vor 8 Monate
jurapa msp
jurapa msp

Mamo masz szlaban ! 🤣

Vor 8 Monate
Magda Kowalska
Magda Kowalska

Matka vs córka- randki internetowe

Vor 8 Monate
Tutaj Fajna_dziewczyna
Tutaj Fajna_dziewczyna

Super pomysl i super film

Vor 8 Monate
Asia Czumałowska
Asia Czumałowska

Ale truuuu xdd

Vor 8 Monate
Luna
Luna

Ja zawsze tak budzę moją mamę,jak idę do pracy i ona też :D

Vor 8 Monate
M I LA
M I LA

Zrub matka vs curka choroba

Vor 8 Monate
Emilka Adamowicz
Emilka Adamowicz

To ja i moja matka

Vor 8 Monate
Zuzanna Kwiatkowska
Zuzanna Kwiatkowska

Super odcinek!!!

Vor 8 Monate
Li Ka
Li Ka

dd

Vor 8 Monate
crazy feline
crazy feline

Kto sub za sub???

Vor 8 Monate
Amelka Marczewska
Amelka Marczewska

Teraz Matka vs Córka-nowy zwierzak.

Vor 8 Monate
Alicja Dziedzic
Alicja Dziedzic

Beksy😚😚

Vor 8 Monate
Ola S.
Ola S.

O mamusiu 😏

Vor 8 Monate
Sandra Wolyniec
Sandra Wolyniec

Chyba najlepsza seria na kanale 🤗

Vor 8 Monate
aniavx_
aniavx_

Jak ja uwielbiam wasze filmiki💞

Vor 8 Monate
Roza liloza
Roza liloza

Mycie sie

Vor 8 Monate
Katka TV
Katka TV

mamo masz szlaban xD

Vor 8 Monate
Nikola Szostak
Nikola Szostak

niezłe

Vor 8 Monate
Maja saczkow
Maja saczkow

Mega odcinek 👍❤

Vor 8 Monate
Zuzanna Czerniak
Zuzanna Czerniak

To na serio jest tak trudno sb wyobrazić że to jedna osoba

Vor 8 Monate
Lenkaa
Lenkaa

Może byś zrobiła "Matka vs.córka poranna rutyna"

Vor 8 Monate
Oliwia Codello
Oliwia Codello

Ola Majka przecież to już było

Vor 7 Monate
Mała Iluminatka
Mała Iluminatka

1 scena to norma u mnie w domu 😂😂

Vor 8 Monate
Nillka Msp
Nillka Msp

O tak... już ja sb wyobrażam co by było gdybym zamieniła role z moją mamą 😂😂😎😎😎😎 moja mama by cały dzień leżała z tele a ja gotowała rosołek 😂😂😂😂😂😂😂

Vor 8 Monate
Nadia Kędzierawska
Nadia Kędzierawska

Zauważyliście że ja córka mówi do mamy to mama leży na samym środku łóżka a jak córka nie mówi to leży koło okna

Vor 8 Monate
Natalia Dudek
Natalia Dudek

super odc czk na kolejnd odcinki❤🎶❤❤

Vor 8 Monate
Kasia Orczyk
Kasia Orczyk

Super odcinek ❤

Vor 8 Monate
Magda M.S.P.
Magda M.S.P.

😘😜😉🔆

Vor 8 Monate
Karolina Masny
Karolina Masny

Kiedy będzie kolejny odcinek łobuziary

Vor 8 Monate
Ewa palewska
Ewa palewska

Wrzucajcie więcej filmów i częściej z serii MATKA vs CÓRKA

Vor 8 Monate
Oli Via
Oli Via

Typowe związki 21 wieku Nie odpisuje mi To jeb trzeba zablokować A później czemu on się nie odzywa xd

Vor 8 Monate
Alicja Pasicz
Alicja Pasicz

ja

Vor 8 Monate
Brak Nicku
Brak Nicku

Zrób o zakupach

Vor 8 Monate
Natalia xdd
Natalia xdd

Ty nagrywasz z mamą czy się za matkę przebierasz?😂😂 bo w końcu nie wiem😂😂😂PS. Uwielbiam to oglądać

Vor 8 Monate
Julia Łukaszewicz
Julia Łukaszewicz

😍

Vor 8 Monate
Alicja Kwiatkowska
Alicja Kwiatkowska

Kocham serie „matka vs córka”❤️💞🤩

Vor 8 Monate
Łucja
Łucja

😂😂😂

Vor 8 Monate
ANTAZJA F
ANTAZJA F

czy to naprawdę jest matką i córka czy bliźniaczki ? 😁😁😁

Vor 8 Monate
Oliwia Karolina
Oliwia Karolina

anstazja1376 f to ta sama osoba

Vor 8 Monate

Nächstes Video

Ch.82 : Moment of Despair | This Is Us S03E09 720p HDTV x264-AVS[rarbg] | 10.0 Earthquake