No video

Mertcan'dan Öykü'ye... - Kızım 10. Bölüm


  • Am Vor 16 Tage

    KızımKızım

    Dauer: 1:25

    Kızım 10. Bölüm Özeti:
    Öykü'nün hastalığını öğrendikten sonra, Demir için artık hiçbir şey eskisi olmayacaktır. Onun için eskisinden daha da zorlu bir yaşam savaşı başlamıştır. Para meselesini çözmek için aldığı riskleri arttıran Demir, yeniden tehlikeli bir maceranın içinde bulur kendini. Acaba, bu kez müze işindeki kadar şanslı olacak mıdır?
    Candan, Öykü'nün hastalığını öğrendikten sonra derin bir açmazda bulur kendini. Candan'ın hissettiği acı, aceleyle birtakım kararlar almasına neden olur. Candan'ın bu yönelişi, Demir ve Öykü için Candan'ın olmadığı bir yaşamın habercisi mi olacaktır?
    Asu, para kazanmak için yeni yollar dener. Suça bulaşmadan para kazanmaya çalışan Asu, hayattan yeni bir darbe daha alır. Cemal, Asu'ya bir kez daha yardım eder. Bu süreçte, Cemal ve Asu'nun ilişkisinde ne tür değişimler gerçekleşecektir?
    Kızım Resmi DE-film Kanalına Abone Olmak İçin: goo.gl/jPGvS4
    Oyuncular:
    Buğra Gülsoy
    Leyla Lydia Tuğutlu
    Beren Gökyıldız
    Serhat Teoman
    Tugay Mercan
    Sinem Ünsal
    Suna Selen

    kızım  kızım dizisi  med yapım kızım dizisi  med yapım  tv8  kızım dizisi izle  buğra gülsoy  beren gökyıldız  beren gökyıldız kızım dizisi  kızım dizisi öykü  kizim dizisi  kızım dizisi 10. bölüm izle  

صقر شمر
صقر شمر

🍝🍝🍝🌮🌮🌯📀☎نلارلتلعالتتفت

Vor 21 Stunde
Muhammet Asna
Muhammet Asna

Ama. Yuh. Ya. Mertcana. Nasıl. Bakıyoooooooo❤💙💛

Vor 22 Stunden
Ayfer Buyurman
Ayfer Buyurman

YAAAAA YERIMMMM😂

Vor 4 Tage
Nazan Demirci
Nazan Demirci

Mertcan hiç güzel gülmüyor

Vor 4 Tage
Zeki Yildirim
Zeki Yildirim

İlayda=👵 bu öykü=👸 bu

Vor 5 Tage
jadolive emine
jadolive emine

Derste sevgilimle ben

Vor 6 Tage
Halit Cılbak
Halit Cılbak

Farkı bulanlar like atsın EEEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEÉEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

Vor 6 Tage
EYLÜL TEAM
EYLÜL TEAM

O kâğıtta bence kesinlikle prenses yazıyor ama Beren ( öykü yü oynayan kız) bence prenses kesinlikle diye okuyor ( HATAA)

Vor 6 Tage
Ferid Qarayev
Ferid Qarayev

Hėrkese salam

Vor 6 Tage
Эльнара Шакирова
Эльнара Шакирова

😍😍😍💜💜💜💜💜❤❤❤❤💋💋💋💋💋

Vor 7 Tage
kawaiigirl123mspgirl atak
kawaiigirl123mspgirl atak

YERIM YA MERTCANI COK TATLI BEYAA

Vor 7 Tage
Büşra Gördük
Büşra Gördük

Mertcan çok yakışıklı Öykü çok şanslı dszdsdzfsdsdsdfsdfd

Vor 7 Tage
NEHİR AYDOĞAN
NEHİR AYDOĞAN

Teşke 13 yaşındaki erkeklerde böyle romantik olsa 😀

Vor 7 Tage
Uğur Ejdar
Uğur Ejdar

film açiğı buldum Mertcan notu mustafaya veriyor mustafada direk oykuye veriyor mertcan gonderdi demiyor?

Vor 8 Tage
Oktay Köse
Oktay Köse

Orası bizim sınıf olsaydı herkes öğretmene ispitlerdi

Vor 8 Tage
Feyza Demir
Feyza Demir

Mertcan niye bu kadar yakışıklı ?

Vor 8 Tage
NEFES KALELİ
NEFES KALELİ

Derya sosyalin söylediği gibi bizim hala sevgilimiz yok kız 8 yaşında aşk yaşıyor

Vor 8 Tage
Ecrin Kırman
Ecrin Kırman

Çok romantik

Vor 9 Tage
Kezban Demir
Kezban Demir

Minik asiklar

Vor 9 Tage
Emre Yiğit
Emre Yiğit

Mertcan ve Öykü birbirine sırılsıklam aşık

Vor 9 Tage
Angelique Guzel
Angelique Guzel

Öyku bence merycana achik

Vor 9 Tage
Miss. Zeynep
Miss. Zeynep

Mertcan öykünün abisi gibi

Vor 9 Tage
tarık TUNC
tarık TUNC

Mert can💗öykü oooooooooo

Vor 9 Tage
eda sadıç
eda sadıç

mertcan nasıl tatlı gülüyor öyle

Vor 9 Tage
merve ilhami Asas
merve ilhami Asas

Ya ben böyle öğretmen istiyorum diyenler +1

Vor 9 Tage
Melisa Kılıç
Melisa Kılıç

Öykü ile Mertcan birbirlerine koşuyorlar😂😂

Vor 9 Tage
nurlana xeyrullayeva
nurlana xeyrullayeva

0:32 de soyledigi ile yazi ayni degil

Vor 10 Tage
Behlul Eymen Duran
Behlul Eymen Duran

Ilayda mertcana aşık ama mertcan öyküye aşık

Vor 10 Tage
Behlul Eymen Duran
Behlul Eymen Duran

Aynen çok tatlı oluyo

Vor 10 Tage
Meşesu Dinçel
Meşesu Dinçel

Küçücük boyu var kocaman aşkj var😂

Vor 10 Tage
FORTNITE SQUAD
FORTNITE SQUAD

helal be

Vor 10 Tage
Unidreams
Unidreams

Bu öykü:👧🏽 Bu da mertcan:👦🏻 İleride bi ilişkileri olabilir.Kaç like gelirse yüzdesi o kadar artacak.Şuan ÷0 bakalım yüzde kaç olacak?

Vor 10 Tage
Şeyma Bayraktar
Şeyma Bayraktar

Yılan mertcan🐍

Vor 10 Tage
Duru Sabancı
Duru Sabancı

Allah aşkına Mertcan in büyüğünü verinnnn

Vor 10 Tage
Fatime Kerimli
Fatime Kerimli

ya mert can yakışıklı haa

Vor 10 Tage
svg bhdr
svg bhdr

geleceğin tarık akanı mertcan😍

Vor 11 Tage
ali berk
ali berk

Lann :)

Vor 11 Tage
Sultan Bakishli
Sultan Bakishli

süper ya

Vor 11 Tage
Berat Bulut
Berat Bulut

Lan ben 15 yaşındayım zar zor sevgili yapıyom çocuklara bak ya

Vor 11 Tage
Selçuklu Kartalı
Selçuklu Kartalı

Sapıkla

Vor 11 Tage
melek taşcan
melek taşcan

Mertin utançla gözünü devirmesii 😀

Vor 11 Tage
Asya
Asya

0:46 Tatliliktan öleceksiniz xd

Vor 11 Tage
Nerimanov Nerimanov
Nerimanov Nerimanov

yerim sizi😍😍

Vor 11 Tage
mspxXşaşmaz Msp
mspxXşaşmaz Msp

Selam tatlim

Vor 11 Tage
Esra Gülce Çetindağ
Esra Gülce Çetindağ

Cook tatlilar

Vor 11 Tage
Sevim Keskin
Sevim Keskin

Aşkını itiraf edecek diye bi benmi bekledim ¿¿ 😂😂

Vor 12 Tage
Aulras Mobil
Aulras Mobil

Mertcan oykuye... yarragini gosterdi aq nasil bi baslik bu

Vor 12 Tage
Cansin Sakarya
Cansin Sakarya

Y

Vor 12 Tage
Aslan_Avcı
Aslan_Avcı

Aşık oldu

Vor 12 Tage
Fatime Suleymanova
Fatime Suleymanova

*inşAllah bu dizi okadar devam eder hiç bitmezki Mertcan la öykü büyürler onların aşkını devam eder ve arka sokaklar dan bile daha uzun ömürlü olur amin bana katılanlar* 😍😍😍😍😍

Vor 12 Tage
melek taşcan
melek taşcan

İnş

Vor 11 Tage
lps poncik
lps poncik

abicim çık kızın karşısına seni seviyorum de bitsin bu iş sende yorulma oda yofulmasin

Vor 12 Tage
SGSE ALİ
SGSE ALİ

Mertcan o gulumsemeyle kime baksa asik olur

Vor 12 Tage
Zehra Bakal
Zehra Bakal

💑 böyle birbirine aşık diyenler abone olup like atsın ve beğendim ve kızım dilimini sevenler çok güzel yazar iş allah büyüyünce birbirleriyle evlensinler ve güzel çocuğu olur iş allah birbirlerine çalışıyorlar ve çok güzel

Vor 12 Tage
Hazal Tekiner
Hazal Tekiner

çookk tatliii

Vor 12 Tage
Atakan Kerem
Atakan Kerem

"Mertcan koşma oğlum düşeceksin!" Öykü 'ye koşuyor çaktırmayın... Demir duysa.....

Vor 12 Tage
Elif Naz KAPAK
Elif Naz KAPAK

Mertcan alper erözere benziyo amk

Vor 12 Tage
Lehmecun _
Lehmecun _

Yerim lan ben bu mertcanı Allahım tiplere bak yaa 😍😁

Vor 12 Tage
prenses ceren Basturk
prenses ceren Basturk

1 45 mercanın suratı

Vor 12 Tage
Prenses Mai
Prenses Mai

MERTCANĞĞĞ GÜLMENE HASTAYIM YAW

Vor 12 Tage
Dambılır Görl
Dambılır Görl

O ZAMAN #MERTÖY 🌹🌹🌹🌹

Vor 12 Tage
Sevda Yılmaz
Sevda Yılmaz

İlaydaya kapak olur bu

Vor 12 Tage
Metin Utkan
Metin Utkan

benim adımda Mertcan

Vor 12 Tage
Amaçsız Genç
Amaçsız Genç

Bu mertcan da fena yakay haa

Vor 12 Tage
Call me Bob
Call me Bob

Mertcan bu ne amk Bugatti böyle hızlı değil

Vor 12 Tage
nil keser
nil keser

Mertcana bak sennnnnn... 8 yaşında ama aşktan da anlıyor. O zaman şöyle diyelim.... 👇 Mertcan ❤ öykü

Vor 12 Tage
Fatma Dinçer
Fatma Dinçer

Mertcan kalp. Öykü. Muhteşem. Aaaaşıkkkkl

Vor 12 Tage
burhan gök
burhan gök

Ben hocaya tutuldum

Vor 12 Tage
BRRNR CL
BRRNR CL

Ha bu mertcan var ya buyunce ne canlar yakar bee

Vor 12 Tage
Oyuncu_ Gamer
Oyuncu_ Gamer

Sevgilisi olan yoruma Like atsın.(Benim var)

Vor 12 Tage
The Eda
The Eda

Bize boylesi nasip olmadi amq

Vor 12 Tage
melek taşcan
melek taşcan

Eda TOSUN nerde o şanss

Vor 11 Tage
Efe Baytekin
Efe Baytekin

Mertcan ❤ Öykü

Vor 12 Tage
ღAtatürk Kalbiღ
ღAtatürk Kalbiღ

Benim Kankam Da Sevdiği Kişinin İsmini Yazmıştı Bir Kağıda Sonra Kalp Falan Yaptı Bunlar Öğleden Önce Oldu.Öğleden Sonra Herkes O Kağıdı Gördü Ama Bir Bahane İle Kankam Kurtuldu.Aslında Ona Kanka Dememem Lazım :( ... Her Neyse Öff Sıkmayacağım Canımı Yine

Vor 12 Tage
Arif Dincer
Arif Dincer

Kıyamam yaa

Vor 12 Tage
Lidya Pınar Çetin
Lidya Pınar Çetin

Dislike lar Demir'in tarafından

Vor 12 Tage
Nazliiiym *
Nazliiiym *

METCAN YAVAŞ LDLDLFLLSLGLRLGLGL

Vor 12 Tage
Esmanur Anık
Esmanur Anık

Ya şu mertcan alper erözere baya benziyo

Vor 12 Tage
Esma Nur Gunes
Esma Nur Gunes

Ulan hep hayal etmisimdr sinifta bi erkekle bakismak istemismdr. Ama malesef kiz lisesine gidersen olcgi bu😂😂😂😂😂😂😂😂

Vor 12 Tage
A. Eser
A. Eser

Aşırı tatlı 😂😂😂😂❤️

Vor 12 Tage
Ponçik ve Ben
Ponçik ve Ben

abi bu çocuk çok tatlı ya

Vor 12 Tage
ırmak yılmaz
ırmak yılmaz

bu mert çook tatlı

Vor 13 Tage
Zara Ramazanova
Zara Ramazanova

Oykucum cok tatlisin rolunuda cok gozel oynuyosun 👍🏻💋❤️🌹

Vor 13 Tage
mrnvm nur
mrnvm nur

İleriyi bu ikisinle büyümüş hallerini gösterseler iyi olur çok tatlılar aq

Vor 13 Tage
Yagmur Eda
Yagmur Eda

Bencede öykü olmalı bana katilanlar

Vor 13 Tage
Nəzrin Qasımova
Nəzrin Qasımova

Aşıkdılar bunlar bir birne😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫

Vor 13 Tage
Filiz
Filiz

Peki ya Demir o notu Öykü’nün cebinde bulsaydı? 😂 keşke bulsaydı

Vor 13 Tage
melek taşcan
melek taşcan

Mertcan diye koşarrr 😂

Vor 11 Tage
Komik patiler
Komik patiler

Küçücük cocuklarin birbirine asik gibi baktirilmasi cok yanlis cocuklarimiza kötü örnek onlar cocuk kossunlar oyun oynasinlar askta neymiş büyüyünce bolca yasayacaklar zaten

Vor 13 Tage
Özlem İpek
Özlem İpek

Mertcan yürümeyi koşmayı bıraktı resmen ışınlanıyo bu ne lan bu ne güzel aşk

Vor 13 Tage
Asya Kılınçer
Asya Kılınçer

Ya yerim senin gukusubu mertcannooo

Vor 13 Tage
Nadime Turan
Nadime Turan

Birde bize yaşınız küçük diyolar

Vor 13 Tage
Xalide Alverdiyeva
Xalide Alverdiyeva

Mertcan utaninca cok tatli oluyo

Vor 13 Tage
Bir MLP hayranı
Bir MLP hayranı

Mercanda Öyküye....

Vor 13 Tage
Pirlantanesi
Pirlantanesi

Mertcaninda saçlari baya iyi abi yaaa

Vor 13 Tage
sinem :D
sinem :D

Geberrr ilaydaaaaa çatla geberrrrr

Vor 13 Tage
Ceyda Deveci
Ceyda Deveci

Su mertcani alper erozere benzegen bi tek ben miyim??

Vor 13 Tage
Medine Rehimli
Medine Rehimli

Ya yerim

Vor 13 Tage
Fıdan.Nurlan FN
Fıdan.Nurlan FN

Ayy yerımmmw😊

Vor 13 Tage
eğlenceli kardeşler
eğlenceli kardeşler

OYYY VALLA DEMİR BURDA OLSAYDI NE OLDUĞUNU BİLİRSİNİZ

Vor 13 Tage
Buket Yılmaz
Buket Yılmaz

Mertcan bile benden güzel yazıyo aq

Vor 13 Tage
4N1K HAYRANI
4N1K HAYRANI

ÖyMer ♥️

Vor 13 Tage
Ecem Yılmaz
Ecem Yılmaz

Mertcan ve öykü çok tatlı lann

Vor 13 Tage

Nächstes Video

Vom Ende einer Geschichte (2017) | MX Player PRO paid | The Following (9)