Tik Tok #DUET - Funny Video Tik Tok Ironic Memes Compilation


Edit_girl Lit
Edit_girl Lit

These are trash memes

Vor 2 Stunden
chara dreemurr
chara dreemurr

0:09 song please!

Vor 2 Stunden
the weirdo A.K.A. Serenity Macias
the weirdo A.K.A. Serenity Macias

4:37 - 4:39

Vor 4 Stunden
I Ain't A Princess Imma queen :D
I Ain't A Princess Imma queen :D

*I WANNA BE WINSTON*

Vor 6 Stunden
_XxJessicaXx_ •-•
_XxJessicaXx_ •-•

4:00 WRECK AND RALPH 2!!!

Vor 12 Stunden
رقيه القاسمي
رقيه القاسمي

بنت هاذي خره

Vor 13 Stunden
Bree Wiley
Bree Wiley

How are these ironic memes I see 0 gamer boys and no property I mean women sike women are property

Vor 15 Stunden
우유
우유

6:52 what episode is that from h20 delirious

Vor 16 Stunden
Alisa Manaro
Alisa Manaro

HAHAH thanks for liking my comments :P

Vor 16 Stunden
Katelynn Studio
Katelynn Studio

6:32 omg thats soo cute ♥ my heart is melting right now

Vor Tag
fã de riverdale
fã de riverdale

0: 22 kkk

Vor Tag
fã de riverdale
fã de riverdale

0:22

Vor Tag
Arslan Naz
Arslan Naz

What is the name of song in 4:56

Vor Tag
Coby Rice
Coby Rice

These arn't ironic what the egg

Vor Tag
Alisa Manaro
Alisa Manaro

crap caps lock

Vor Tag
Alisa Manaro
Alisa Manaro

I KNOW THAT YOUTUBER HIS NAME IS ALEX GUZMAN OR BLSIVFAM FOLLOW HIM

Vor Tag
Army_Bts_Lover Fan
Army_Bts_Lover Fan

2:44 BLESIVFAM AYE AND NO I DON'T LIKE YOU A LITTLE BIT I LOVE YOU MORE THEN A LIL BIT❤

Vor Tag
Mariah Tellez
Mariah Tellez

6:52. Vanoss

Vor Tag
Mariah Tellez
Mariah Tellez

4:41 TheOdd1sOut song, anyone else recognize it?

Vor Tag
Karen ******
Karen ******

Like si hablas español Mira Si Tu Das Li Ke Esto Cambia De Color | ☆

Vor Tag
Diana Alex Marry Blakey
Diana Alex Marry Blakey

I'm here, just for Tyler Brown

Vor 2 Tage
Nova and jace's world
Nova and jace's world

TIC TOK AD BEFORE VIDEO

Vor 2 Tage
Melvin Avilés
Melvin Avilés

1:02 lol

Vor 2 Tage
_thegalaxy queen_
_thegalaxy queen_

8:39 the guy on the left is me the guy on the right is everyone else😂😂

Vor 2 Tage
Donatas Pupelis
Donatas Pupelis

8:24 song plss tell

Vor 3 Tage
Kai
Kai

Omg so funny hahaha i wanna die

Vor 3 Tage
Davide Picciuca
Davide Picciuca

5:16 Song?

Vor 3 Tage
DJBez13
DJBez13

4:40 I LOVE THIS SONG!!

Vor 3 Tage
DJBez13
DJBez13

Some of these are just so satisfying

Vor 3 Tage
JisKuina
JisKuina

Cringe

Vor 3 Tage
Mabsoot Mangu
Mabsoot Mangu

6:52 HEYCHTUOBANUSSSS

Vor 3 Tage
KiwiLover# 1
KiwiLover# 1

3:48

Vor 3 Tage
Allison Turcotte
Allison Turcotte

Whos the weird guy at 6:52?

Vor 3 Tage
Ashton Goosney Caine’s
Ashton Goosney Caine’s

#Duet

Vor 4 Tage
Audrey Saganna
Audrey Saganna

Why do people do this

Vor 4 Tage
Bjar Muhammed
Bjar Muhammed

haha so funny

Vor 4 Tage
Valarie Fountain Batts
Valarie Fountain Batts

1: 18 not today Satan

Vor 4 Tage
resses puffs
resses puffs

0:22 is she the girl from unfriended?

Vor 4 Tage
RaziAnimated
RaziAnimated

1:22 can someone plz tell me what the song or what Tiktok name is it Plz qwq

Vor 4 Tage
Dark Matter
Dark Matter

0:08 lmao

Vor 4 Tage
Dark Matter
Dark Matter

2:15

Vor 4 Tage
Dark Matter
Dark Matter

0:38

Vor 4 Tage
Sol De La Riva
Sol De La Riva

i’m cringing. 😐🔫

Vor 4 Tage
PandaButton
PandaButton

Last one. WHAT!?!?

Vor 4 Tage
Arthur Rocha
Arthur Rocha

Vai toma no cú

Vor 4 Tage
broken angel
broken angel

I love that goth girl . Love that one .please anyone what is that song or dialogues. Whatever .know the real clip or song please tell .

Vor 4 Tage
XxxQÚEEN_MÍLLI_VÍLAYVØNGxxx
XxxQÚEEN_MÍLLI_VÍLAYVØNGxxx

3:43 OOF

Vor 4 Tage
Harley The Wolf
Harley The Wolf

4:41 lol

Vor 5 Tage
sebastian krynicz
sebastian krynicz

And you fucks don't ruin theoddonesout song stupid cunts

Vor 5 Tage
sebastian krynicz
sebastian krynicz

😂🖕

Vor 5 Tage
sebastian krynicz
sebastian krynicz

Tiny dick cunt fuck

Vor 5 Tage
sebastian krynicz
sebastian krynicz

Fucking cringe

Vor 5 Tage
uraganas viesulas
uraganas viesulas

I hate it Sorry i just watched just the start of it Nevermind

Vor 5 Tage
I have loot
I have loot

At least they aren’t making fun of each other

Vor 5 Tage
Emily Cordeiro
Emily Cordeiro

5:15 I love Maroom5 🖤🖤🖤🖤

Vor 5 Tage
Opal Wheeler
Opal Wheeler

4:56 I would not wanna stop at her house for candy

Vor 5 Tage
Arslan Naz
Arslan Naz

What's the song name

Vor Tag
Mackenzie the Djididiei
Mackenzie the Djididiei

Omg the oddonesout is on tik tok ahhhhh best thing ever

Vor 5 Tage
Helcurt The shadowbringer
Helcurt The shadowbringer

0:43 I hate that laugh not funny😒

Vor 5 Tage
Bling Bling Jonghyun
Bling Bling Jonghyun

7:00 dont do Vanoss and Delirious like that fam😪

Vor 5 Tage
keavy connolly
keavy connolly

1:03 wat does the fat cow give u kids replied homework! Teacher says get out

Vor 5 Tage
Nai_memez XD
Nai_memez XD

0:52 * claps *

Vor 5 Tage
Monicadec2011
Monicadec2011

i love this pot 0:24

Vor 5 Tage
Vale Y
Vale Y

👍🏻 ok

Vor 6 Tage
thistle hart
thistle hart

Where dose this sound 5:57 come from ?

Vor 6 Tage
Monster_Alex
Monster_Alex

What's the first song called??😍

Vor 6 Tage
Molly Kittencat
Molly Kittencat

1:21 poor things...

Vor 6 Tage
Vivian ivon Peralta laurias
Vivian ivon Peralta laurias

#Todomekosionoraza

Vor 6 Tage
Fedora Lindsey
Fedora Lindsey

Damn the last one thoooo!!!!!

Vor 6 Tage
Lps Sparkle Gem
Lps Sparkle Gem

_4:55_ _Me and my friends_

Vor 6 Tage
Keiana Wong
Keiana Wong

I love the one at 6:51😂 because it's literally me

Vor 6 Tage
GG
GG

3:41 Aww that cat is protecting his/her friend or sibling. 4:40 Me when my friends way too happy. Yep. You guessed it. I'm a joy killer. 7:40 I like those lollipops. I've tried a blueberry with a scorpian in it.

Vor 7 Tage
GG
GG

Teacher: Hey class. What does the chicken give you? Kids: Eggs. Teacher: Very good. What does the pig give you? Kids: Bacon. Teacher: Excellent. And what does the fat cow give you? Kids: Homework. Teacher: ...Get out.

Vor 7 Tage
Býĝĺijp TÆVÀNÑÄ
Býĝĺijp TÆVÀNÑÄ

It is funny???

Vor 7 Tage
can we get to 10000 subs whit no vids
can we get to 10000 subs whit no vids

6:55 THEY FUCKED UP VANNOS

Vor 7 Tage
peter poo Staviscak bee
peter poo Staviscak bee

man: waches scary movie A girl drese like the jún:*scars him* Man:AHHHHHHH Girl :XD Man:WATS WONG WITH YOU

Vor 7 Tage
Jieroen Camagay
Jieroen Camagay

hehehehe i love how they adopt H2O delirious concept 6:52

Vor 7 Tage
Lio ;
Lio ;

level of mother's fun from facebook

Vor 7 Tage
Ree
Ree

Someone please tell me where 6:52 is from lmao

Vor 7 Tage
Milan Ievers
Milan Ievers

2:01 *claps hands*

Vor 7 Tage
Cko Jemimah Gabriella kurniadi
Cko Jemimah Gabriella kurniadi

6:52 there is vanoss and H20Delirious

Vor 7 Tage
100 Subscribers With No Videos?
100 Subscribers With No Videos?

0:52 BNHA IS THE BESTTTTTTT

Vor 7 Tage
Aaa Aa
Aaa Aa

1:28😱😱😦😦

Vor 7 Tage
Logan Huffman
Logan Huffman

Haha as I clicked on this video I tiktok add played

Vor 7 Tage
Emanuele Forestieri
Emanuele Forestieri

5:10 I like this audio

Vor 8 Tage
Canal da Vitória
Canal da Vitória

Esse vídeo é a prova que existe VAMPIROS

Vor 8 Tage
Carmen the Unicorn :3
Carmen the Unicorn :3

*0:55** PUTA MADRE TODOROKI AMO BOKU NO HERO AAAAA!!!!!!!!!!*

Vor 8 Tage
Emelia Onichi
Emelia Onichi

What you understand I don't like you lol lol lol

Vor 8 Tage
Irina Bogatyrova
Irina Bogatyrova

кто русский?

Vor 8 Tage
Night Shade
Night Shade

Life is fun we are young

Vor 8 Tage
Night Shade
Night Shade

Why are you Tik tok guys copping people's songs it's not nice now your using the muffin song and the odds1out song

Vor 8 Tage
Emilia De Bairros
Emilia De Bairros

#duet

Vor 8 Tage
ChiLi BOOM!
ChiLi BOOM!

3:47 😂😂😂

Vor 8 Tage
Tazumi Design
Tazumi Design

2:15 music Please

Vor 8 Tage
Jeff //
Jeff //

0:08 Anyone know this music?

Vor 8 Tage
Kaneki Ken
Kaneki Ken

One joke How do you watch lesebian relationship FULL HD

Vor 9 Tage
Lluvia Torres
Lluvia Torres

Can someone plz tell what the song is at 5:18

Vor 9 Tage
Lluvia Torres
Lluvia Torres

Galaxy Production thank you 💕💛

Vor 8 Tage
Galaxy Production
Galaxy Production

Moves like jagger

Vor 9 Tage
cookies&cream queen
cookies&cream queen

any body wanna box dead bodies

Vor 9 Tage
Chocolate_ san
Chocolate_ san

Not all of them looks ironic. Some of them looks like a ppl trying to be funny.

Vor 9 Tage
Daniyah Smith
Daniyah Smith

Last one had me shook😂🤣

Vor 9 Tage
TIADs Trashcan
TIADs Trashcan

Nigga this ain’t ironic

Vor 9 Tage
lorette jourdan
lorette jourdan

😨😨

Vor 10 Tage
Dolly milk
Dolly milk

These aren’t even ironic

Vor 10 Tage
Aris Gogos
Aris Gogos

8:50 illuminaty confirmed 😂😂😂

Vor 10 Tage

Nächstes Video

finalyoz | 奔跑吧兄弟决战卡丁车修改版 | 0 rponse